پرداخت ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از پرداخت ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۵۱ طرح مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد. 

اسدالله ربانی مهر در بازدید از ۲ واحد تولیدی و مشاغل خانگی با قدردانی از بانوان فعال و با انگیزه در راه اندازی کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی اظهار داشت: حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک از برنامه‌های اولویت دار دولت به منظور اشتغالزایی است.

او افزود: پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی کمک بزرگی به اشتغالزایی است و ۹۵ درصد تسهیلات مشاغل خانگی بدون انحراف و تاثیرگذار در تولید و اشتغال است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: صدور مجوز مشاغل خانگی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود البته افراد باید دارای گواهی فنی و حرفه‌ای یا گواهی مهارت از مراجع قانونی باشند.

ربانی مهر افزود: سیاست دولت تسهیل در صدور مجوز کسب و کار‌ها و توسعه مشاغل خانگی است و هر هفته به صورت میدانی این طرح در همدان اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: پارسال ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای اجرای ۴۵۱ طرح در این شهرستان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: همه کسب و کار‌ها در مرحله اول باید مجوز قانونی دریافت کنند و بعد از فعالیت به دنبال توسعه واحد‌ها و دریافت تسهیلات باشند.

او تاکید کرد: مشکلات حوزه اشتغال و عملکرد بانک‌ها در کارگروه اشتغال شهرستان بررسی می‌شود و هم اکنون اولویت پرداخت بانک‌ها پرونده‌های سال ۱۴۰۱ است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان به همراه معاون سازمان صمت، رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با حضور در منطقه قاسم‌آباد از ۲ واحد تولیدی و مشاغل خانگی بازدید و از بانوان کارآفرین فعال در حوزه مشاغل خانگی قدردانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.